full screen background image

Blog

december 17, 2017

Foto’s ALV 2017 JONG!Quiz & Kerst(netwerk)borrel online!!!

Fijne dagen en een Jong, Ondernemend, Nieuwsgierig & Gezellig 2018!

Iedereen bedankt voor hun bijdrage aan een geweldig jaar met geweldige meetings en bedrijfsbezoeken! Wij wensen iedereen hele fijne dagen en een Jong, Ondernemend, Nieuwsgierig & Gezellig 2018 toe!


Foto’s Algemene Leden Vergadering 2017

De foto’s van de Algemene Leden Vergadering 2017 staan nu online!


Vergeet je niet aan te melden voor de eerste meetings van 2018:

KICK OFF Valkenswaard op donderdag 11 januari 2018, dé zakelijke nieuwjaarsborrel van Valkenswaard en omstreken!!

 

JONG! Bucketlist Brainstorm op 15 januari 2018, Samen zetten we Valkenswaard weer op de kaart!!

 

Planning 2018

Zet de onderstaande data alvast in je agenda om ook in 2018 geen meeting te missen!
11 januari 2018 – Kick Off Valkenswaard
9 februari 2018
16 maart 2018
13 april 2018 – Gezamenlijke JONG! meeting
25 mei 2018
6 juli 2018 – JONG! zomer BBQ
30 augustus t/m 1 september 2018 – JONG! Buitenlandtrip
28 september 2018
26 oktober 2018 – Inspiratie & Kennis Congres
9 november 2018
14 december 2018 – Algemene Leden Vergadering

november 26, 2017

Mega vette prijzen tijdens de Algemene LedenVergadering van JONG! Valkenswaard op 15 december in De Kunstkeuken!

15 december 2017 is het tijd voor alweer de laatste meeting van JONG! Valkenswaard van dit jaar! Wat is de tijd snel gegaan en wat hebben we mooie meetings gehad met niet op de laatste plaats het toevoegen van het succesvolle Inspiratie & Kennis Congres aan ons programma. We sluiten dit jaar weer af met de Algemene LedenVergadering in onze thuisbasis De Kunstkeuken. Meld je vóór 8 december aan voor deze geweldige laatste meeting van 2017!

Algemene LedenVergadering
Zoals je van ons gewend bent is de ALV bij ons geen saaie vergadering maar weer een fantastische meeting! Tijdens de JONG!Quiz maak je kans op mega vette prijzen maar belangrijker nog je leert jouw zakelijke netwerk nog beter kennen. We sluiten het jaar natuurlijk af met een knallende JONG!(netwerk)kerstborrel helemaal in de sfeer van de feestdagen op de schaatsbaan in Valkenswaard. Het ultieme moment om terug te blikken op 2017 en vooruit te kijken naar 2018 met jouw zakelijke vrienden. We hopen op een nóg grotere opkomst zodat we iedereen welverdiende fijne feestdagen en het beste voor 2018 kunnen wensen!

Programma

17:30u Inloop met een hapje
18:30u Algemene LedenVergadering 2017
19:30u JONG!Quiz
21:00u JONG!(netwerk)kerstborrel @ De IJsbaan

Aanmelding
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Meld je vóór 8 december aan!
Leden kunnen zich aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor je bent erbij en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

Adres
De Kunstkeuken
Markt 23
5554 CA Valkenswaard

november 12, 2017

Foto’s bedrijfsbezoek Wilmink Poedercoating online!!!


10 november 2017 was JONG! Valkenswaard op bedrijfsbezoek bij Wilmink Poedercoating in Valkenswaard. Een inspirerende avond door het inspirerende ondernemersverhaal, de uitleg, coatingquiz en natuurlijk de praktijkervaring met poedercoaten! Dirk, Jolanda en de crew bedankt!!

De foto’s staan nu online! 

september 29, 2017

Foto’s Burn-out met Bram Bakker online!

15 september nam Bram Bakker ons mee in een interactief gesprek over burn-out. Want “je bent nooit te JONG! voor een burn-out!” Met de uitleg, tips en trucs van Bram helpen we JONG! gezond te houden! Als klap op de vuurpijl vertelde Gerda van Doorne over haar recent gestarte missie om met stichting The White Spot plaatsen te creëren waar je even helemaal tot rust kunt komen.

Het was een inspirerende avond, de foto’s zijn hier te zien!

september 14, 2017

Foto’s JONG! Buitenlandtrip naar ZEISS online!

Wat was de derde JONG! Buitenlandtrip fantastisch! Wat zijn we geweldig ontvangen bij ZEISS.
Iedereen bedankt voor deze inspirerende dagen! Nagenieten van de foto’s kan hier…

september 6, 2017

15 september Bram Bakker spreekt over het thema burn-out in de Kunstkeuken

Meld je nu aan voor de volgende meeting van JONG! Valkenswaard op 15 september in de Kunstkeuken. Tijdens deze meeting geeft psychiater, uitgever en publicist Bram Bakker ons op een luchtige manier inzichten en tips over het hebben en voorkomen van een burn-out. Want.. ‘Je bent nooit te JONG! voor een burn-out!’

Programma
17:30u Inloop met een hapje
18:30u Bram Bakker – Burn Out
20:45u JONG!(netwerk)borrel

Bram Bakker
Bram Bakker is psychiater bij Sitagre en uitgever bij Uitgeverij Lucht en uitgeverij Water. Hij schrijft over zijn vak in zijn boekenblog en diverse columns. en speelt in de Nederlandse theaters met het programma Geen paniek. Bram is als expert regelmatig op tv te zien, zoals bij Sophie in de mentale kreukels. Sinds kort is hij ook voorzitter van de Mental Health Foundation. En ja, hij loopt vaak hard.

Aanmelding
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Leden kunnen zich aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor je bent erbij en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

Adres
De Kunstkeuken, Markt 23 te Valkenswaard.

juli 23, 2017

JONG! Valkenswaard Zomer BBQ bij Restaurant Het Swaard foto’s nu online!

Iedereen bedankt voor weer een enorm geslaagde Zomer BBQ van JONG! Valkenswaard!

Restaurant Het Swaard bedankt voor de gastvrijheid en heerlijke BBQ!!

Nagenieten met de foto’s kan hier…

juli 21, 2017

Start kaartverkoop Inspiratie & Kenniscongres Valkenswaard!

Tijd voor iets nieuws in Valkenswaard: JONG! Valkenswaard presenteert het Inspiratie & Kennis Congres! Hét zakelijke congres van Valkenswaard en omstreken waarbij de opbrengst gedoneerd wordt aan Stichting Leergeld Valkenswaard. De online kaartverkoop start aanstaande zaterdag! Onderaan dit bericht lees je meer informatie over de kaartverkoop!

Groots, regionaal en inspirerend!
Al een tijdje liepen wij met de gedachten om een grootser, regionaal en nog inspirerender event te organiseren. Het is ons gelukt om een geweldig inspirerend congres te organiseren voor alle ondernemers en professionals uit Valkenswaard en omstreken! Wat extra bijzonder is aan het congres is dat de opbrengst wordt gedoneerd aan Stichting Leergeld Valkenswaard. Op deze manier kunnen we als JONG! Valkenswaard én een inspirerend congres organiseren voor zakelijk Valkenswaard en omstreken én tevens ons netwerk en talent inzetten om geld op te halen voor een prachtig Valkenswaards goed doel.

Hét Inspiratie & Kenniscongres dat je niet mag missen!
Op vrijdag 27 oktober gaat het congres plaatsvinden in Theater De Hofnar. Bij hoge uitzondering hebben wij Choco Evangelist Ynzo van Zanten van Tony’s Chocolonely bereid gevonden om het verhaal achter dit geweldige merk te komen vertellen. De dag zal begeleid worden door de 19-jarige Valkenswaardenaar Jan van Poppel. Hij won dit jaar de wedstrijd ‘Heel Brabant Spreekt!’ en is daarmee benoemd tot de beste spreker van Brabant 2017. Verder worden jullie door de 34 jarige ondernemer Job Smeltzer, beter bekend als DJ La Fuente, meegenomen in zijn succesverhaal over hoe je als jonge DJ de top kunt bereiken en het ondernemen in de muziekindustrie. Buiten de plenaire sessies kun je deelnemen aan inspirerende workshops en powersessies verzorgd door diverse JONG! leden en andere regionale bedrijven. De onderwerpen zijn o.a. Burn-out, Cybercrime, Perceptionisme, Crowdfunding, optimale inzet van Social Media allemaal gepresenteerd door zeer inspirerende collega’s uit de regio Valkenswaard! Het congres wordt uiteraard afgesloten met een grote netwerkborrel.

Stichting Leergeld Valkenswaard
Stichting leergeld Valkenswaard biedt kinderen van ouders met een kleine portemonnee, de kans om te kunnen deelnemen aan binnen-en buitenschoolse activiteiten. Door deelname aan deze activiteiten kunnen zij opbloeien, kennis en vaardigheden ontwikkelingen en een betere eigenwaarde krijgen, net als de andere kinderen in hun omgeving. Zonder de inzet van de Stichting is deelname vaak helaas niet mogelijk.  Door de opbrengst te doneren aan Stichting Leergeld zetten wij ons in voor een “nog JONG!er Valkenswaard”. Wij weten allemaal als geen ander hoe belangrijk het is om van jongs af aan dezelfde kansen te krijgen om sociale contacten te leggen en vaardigheden te ontwikkelen.

Partners
Naast dat het bestuur van JONG! zich volledig vrijwillig inzet zijn partners onmisbaar. O.a. Duisenburgh, Rabobank de Kempen, Verberkmoes Assurantiën, Brokking Advocatuur & Mediation, Vision Carlease, Gemeente Valkenswaard en Brainport Eindhoven ondersteunen het congres op diverse manieren. Deze hulp en steun is onmisbaar want zoals jullie weten heeft JONG! een kleine kas en geen winstoogmerk.

Kaartverkoop
Vanaf zaterdag 22 juli 2017 kunnen kaarten à €29,50 worden gekocht via de website van de Hofnar.

juli 4, 2017

JONG! Valkenswaard – 21 juli 2017 BBQ bij Het Swaard!

21 juli is het weer tijd voor de jaarlijkse BBQ van JONG! Valkenswaard! Deze laatste meeting voor de zomervakantie is dit keer bij Restaurant Het Swaard van JONG!er Koen Verstegen. Meld je nu aan!

Programma
17:30 uur inloop
18:00 uur bedrijfsbezoek Het Swaard
18:30 uur start BBQ
21:30 uur JONG! (netwerk) borrel

ValkenSwaard
Restaurant Het Swaard is gevestigd onderin het herkenbare historische pand van Hotel De Valk. Het Swaard bestaat uit een restaurant, grandcafé en zalen met een prachtig terras. Sinds 1922 is Hotel De Valk al in dit pand gevestigd maar door de recente verbouwingen zijn De Valk en het Swaard helemaal up to date! Koen Verstegen vindt het van belang dat zijn gasten zich thuis voelen. De kracht van zijn restaurant zit hem in de persoonlijke service, kwaliteit en Brabantse gemoedelijkheid!

Aanmelding
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Leden kunnen zich aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor je bent erbij en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!  Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

Adres
Restaurant het Swaard
Frans van Beststraat 1
5554 EA Valkenswaard

Met borrelende groet,

Namens JONG! Valkenswaard,
Annelies, Bas, Christel, Latoya, Pieter, Robert & Jeroen

juni 27, 2017

Save the date! 27 oktober 2017 Inspiratie & Kennis Congres

 

Alle informatie en laatste updates?

Houdt de website van het Inspiratie & Kennis Congres in de gaten!:

www.jongikc.nl

 

Tijd voor iets nieuws: JONG! Valkenswaard presenteert het Inspiratie & Kennis Congres! Blokkeer de middag van vrijdag 27 oktober 2017 vast in je agenda want dit event wil je niet missen.

Met oa: Tony’s Chocolonely & Brainport

Het is ons gelukt om een geweldig inspirerend congres te organiseren voor alle ondernemers en professionals uit Valkenswaard en omstreken! Bij hoge uitzondering hebben wij één van dé vertegenwoordigers van Tony’s Chocolonely, bereid gevonden om het verhaal achter dit geweldige merk te komen vertellen. De dag zal verder begeleid worden door nog een bekende spreker waarvan we de naam later bekend maken.

Uiteraard is er voldoende gelegenheid om je te laten inspireren en om kennis op te doen en uit te wisselen tijdens diverse workshops en kennissessies. Voor degene die vragen heeft over een specifiek onderwerp of kwestie zijn er korte sessies te boeken bij o.a. juridische en notariële JONG!-experts. Op de beursvloer geven we je graag de kans om je bedrijf te promoten en uiteraard sluiten we het geheel af met de grootste en gezelligste netwerkborrel van Valkenswaard en omstreken!

Sprekers gezocht!

Het Inspiratie & Kennis Congres wordt georganiseerd door JONG! Valkenswaard en biedt de gelegenheid om nóg uitgebreider tips, adviezen en kennis met elkaar uit te wisselen! Wij zijn trots op onze leden en willen jullie dan ook graag als eerste de mogelijkheid geven om tijdens dit congres Valkenswaard te inspireren en meer bekendheid te krijgen.

Heb jij de ballen om voor een grote groep te presenteren en heb je een uitermate boeiend verhaal waarmee je denkt andere JONG-leden en regionale ondernemers te kunnen inspireren? Meld je dan aan als spreker.

Verder zijn we nog op zoek naar leden die hun bedrijf op de kaart willen zetten door het geven van een workshop, begeleiden van een kennissessie of zich graag promoten d.m.v. een plaats op de beursvloer.

Reeds bekende partners zijn onder andere Brainport, Rabobank De Kempen, Duisenburgh, Verberkmoes Assurantiën en Gemeente Valkenswaard.

Interesse? Neem contact op!

Aanmelden kan per mail aan info@jongvalkenswaard.nl of een appje naar 06- 18 09 14 11.

Twijfel je nog? Wij denken graag mee!

juni 22, 2017

JONG! Valkenswaard bedrijfsbezoek Dhatec foto’s online!

 

Iedereen bedankt voor weer een enorm geslaagd bedrijfsbezoek van JONG! Valkenswaard!

Dhatec bedankt voor de gastvrijheid op deze geweldige en inspirerende avond!!!

Nagenieten met de foto’s kan hier…

juni 5, 2017

16 juni JONG! Valkenswaard op bezoek bij Dhatec

16 juni is het weer tijd voor een JONG! bedrijfsbezoek! Zoals je van ons gewend bent zoeken we altijd mooie bedrijven en inspirerende ondernemers. Deze keer hebben we een bezoek gepland bij het innovatieve bedrijf Dhatec in Bergeijk! Oprichter Fred Das en General Manager Idsart van Assema nemen ons mee in het 25-jarig bestaan van hun bedrijf. Van de start in een kippenschuur tot het worden van een beursgenoteerd bedrijf als onderdeel van het internationale Shawcor. Meld je nu aan!

Programma
18:00 uur vertrek bus (bij De Kunstkeuken)
18:15 uur inloop met een hapje
18:45 uur start programma
21:30 uur JONG! (netwerk)borrel
22:30 uur vertrek terugreis bus

Ondernemersgeest Dhatec
Dhatec werd in 1992 opgericht in een oude kippenschuur in Luyksgestel. De eerste jaren waren zij gefocust op de ontwikkeling van één innovatief product, de bevel protector, voor de bescherming van buizen tijdens transport. Doorzettingsvermogen en ondernemersgeest hebben na drie jaar van worstelen geleid tot de eerste grote opdracht en in 2003 werd de miljoenste bevel protector geproduceerd.

Dhatec, a Shawcor Company
Inmiddels is Dhatec uitgegroeid tot een bedrijf gespecialiseerd in oplossingen om buizen gedurende de gehele logistieke keten schadevrij te houden. Er zijn inmiddels meer dan 3000 oplossingen ontwikkeld en ze adviseren buizenproducenten, coatingbedrijven, logistieke partijen, EPC-contractors en eindgebruikers dagelijks over het veilig, efficiënt en schadevrij vervoeren en opslaan van leidingen onder alle omstandigheden. Sinds 2015 is Dhatec onderdeel van het wereldwijd in de energy services opererende Shawcor.

Producten en oplossingen van Dhatec!

Aanmelding
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Je kunt je aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor je bent erbij en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!  Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

Adres
Dhatec
Elskensakker 8
5571 SK Bergeijk
www.dhatec.nl

Met borrelende groet,

Namens JONG! Valkenswaard,
Annelies, Bas, Christel, Latoya, Pieter, Robert & Jeroen

mei 23, 2017

JONG! Valkenswaard foto’s BODEL Lean & Leiderschap met Lot Vorstman online!!

Iedereen bedankt voor weer een enorm geslaagde meeting van JONG! Valkenswaard!

Lot Vorstman bedankt voor deze inspirerende workshop Lean & Leiderschap!!!

Nagenieten met de foto’s kan hier…

april 23, 2017

Foto’s Gezamenlijke JONG! meeting bij Marks Wachters nu online!!!

21 april 2017 was het zover! De tweede Gezamenlijke JONG! meeting was een groot succes! Dit jaar waren we te gast bij Marks Wachters notarissen en bedrijfsjuristen! Jaap van Zwet (Marks Wachters), Cees Welten (Welten), Francois Driessen (Driessen Autogroep), Egbert Buiter (Gemeente Valkenswaard) en Kees Beeks (Beeks Optiek) bedankt voor jullie inspirerende woorden! Wij vonden het geweldig!

Beelden zeggen meer dan woorden, de foto’s staan nu online!!!

Vergeet je niet aan te melden voor het volgende gezamenlijke JONG! event:

JONG! Buitenlandtrip ZEISS 31 augustus t/m 2 september!

 

Aanmelden kan nog tot 1 mei 2017 via het platform, mail of contactformulier. Lukt het niet? Hier leggen we het uit.

 

Met borrelende groeten,

JONG! Deurne, JONG! Nuenen, JONG! Valkenswaard, JONG! Veldhoven en JONG! Weert.

april 11, 2017

Derde inspirerende ondernemer te gast bij de Gezamenlijke JONG! Meeting

Zoals eerder bekend gemaakt is de gezamenlijk JONG! meeting van dit jaar op 21 april bij Marks Wachters notarissen. Hierbij gaan we onder andere in gesprek met inspirerende ondernemers uit de regio, waaronder Jaap van Zwet en Cees Welten! Nu is het tijd om de derde inspirerende ondernemer bekend te maken…. en dat is… François Driessen!

François Driessen
De derde inspirerende ondernemer is François Driessen, directeur van de Driessen Autogroep. Al meer dan vijftig jaar een toonaangevende naam in Eindhoven en omstreken en anno 2016 uitgegroeid tot 3 vestigingen met 10 automerken. Een sterk familiebedrijf waar laagdrempeligheid, transparantie, no-nonsens en hoogstaande service & dienstverlening bovenaan staat. Nadat André Driessen na jarenlange toewijding het bedrijf heeft grootgebracht, staat sinds 2000 de tweede generatie aan het roer onder leiding François Driessen.

 

François staat binnen en buiten zijn bedrijf bekend om zijn toegankelijke persoonlijkheid en zijn sterke toekomstvisie als het gaat over de autobranche. Wij zijn dan ook enorm trots dat François op de gezamenlijke JONG! meeting aansluit en ons gaat inspireren over zijn ondernemerschap!

Aanmelden!
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Je kunt je aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor als je erbij bent en rood voor afmelding. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

april 5, 2017

Tweede inspirerende ondernemer te gast bij de Gezamenlijke JONG! Meeting

Zoals eerder bekend gemaakt is de gezamenlijk JONG! meeting van dit jaar op 21 april bij Marks Wachters notarissen. Hierbij gaan we onder andere in gesprek met inspirerende ondernemers uit de regio, waaronder Jaap van Zwet van Marks Wachters! Nu is het tijd om de tweede inspirerende ondernemer bekend te maken…. en dat is… Cees Welten!

Cees Welten
Cees Welten is de grondlegger van het in 1992 opgerichte Welten Opleiding & Ontwikkeling. Gestart als opleidingsinstituut voor het bank- en verzekeringswezen verzorgt Welten financiële opleidingen voor het bank- en verzekeringswezen en spreekt daardoor de taal van vrijwel alle banken en verzekeraars. Het belang dat Cees toekent aan ontwikkeling is door de tijd heen ongewijzigd gebleven en loopt nog steeds als een rode draad door de organisatie. Mede hierdoor is Welten Opleiding & Ontwikkeling heden ten dage uitgegroeid tot een brede dienstverlener in de branche.

In december 2016 is Cees afgetreden als CEO, maar behoudt een meerderheidsbelang in de onderneming en is toegetreden tot de Raad van Commissarissen. Cees gaat ons inspireren door zijn laagdrempelige en eigenzinnige manier van ondernemen!

Aanmelden!
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Je kunt je aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor als je erbij bent en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

maart 26, 2017

JONG! Valkenswaard bedrijfsbezoek STEK87 foto’s online!

Iedereen bedankt voor weer een enorm geslaagd bedrijfsbezoek van JONG! Valkenswaard!

STEK87 bedankt voor de gastvrijheid op deze geweldige en inspirerende locatie!!!

Nagenieten met de foto’s kan hier…

maart 22, 2017

Bestuursuitbreiding JONG! Valkenswaard!

Afgelopen maandag hebben jullie kennis mogen maken met het eerste nieuwe bestuurslid Christel Niesten-Verdonck. Vandaag is de beurt aan Pieter von Reth!

Guten Tag JONG!ers! Voor degene die mij nog niet kennen, ik ben Pieter von Reth.

Werkzaam bij Vision Car Lease én nieuw bestuurslid van JONG! Valkenswaard. Vision Car Lease is een nationaal opererende lease maatschappij die zich onderscheid op het gebied van flexibiliteit, transparantie én een uniek winstdeling systeem.

Mijn taken als nieuw bestuurslid van JONG! zijn het verzorgen van het Relatie Management en de berichtgeving op onze Social Media kanalen.

Ik hoop jullie allemaal aankomende vrijdag te zien bij STEK87! Heb je je nog niet aangemeld? Doe dat dan nu!

 

maart 20, 2017

Bestuursuitbreiding JONG! Valkenswaard!

Zoals de meeste van jullie inmiddels al meegekregen hebben is het bestuur van JONG Valkenswaard versterkt met 2 personen, dit zijn Christel Niesten-Verdonck & Pieter von Reth! In deze post stellen wij Christel graag even voor:

Hoi! Ik ben Christel Niesten-Verdonck, nieuw bestuurslid van JONG! Valkenswaard.

Als één van de Eventmanagers van het JONG! bestuur is het mijn taak om de grotere evenementen te gaan organiseren. Dit zijn nieuwe evenementen die jullie nog niet kennen maar waarvan de ideeën al een tijd geleden bedacht zijn. Binnenkort lees je hier meer over.

Voor wie mij niet kent, ik ben Manager Theater bij Theater De Hofnar in Valkenswaard en gedurende 2,5 jaar lid van JONG! Valkenswaard.

Tot vrijdag bij STEK87! Heb je je nog niet aangemeld? Waar wacht je nog op?

maart 20, 2017

Gezamenlijke JONG! meeting Marks Wachters


Elk jaar organiseren we een gezamenlijke meeting waarbij de JONG! leden van alle verenigingen aanwezig zijn. Afgelopen jaar zijn we met 130 leden op bezoek geweest bij Bazelmans AVR in Veldhoven. Na deze super succesvolle meeting, gaan we 21 april op bezoek bij Marks Wachters notarissen waar eigenaar Jaap van Zwet ons mee neemt in de wereld van de notaris 2.0! Jaap gaat ons inspireren en laat ons zien hoe je in een stoffige branche kunt innoveren door je nek uit te steken. Zo is Marks Wachters een geweldig vernieuwend bedrijf geworden, niet meer te vergelijken met andere kantoren!

Verder gaan we een interactief gesprek aan met inspirerende ondernemers uit de JONG! regio, wie? Dat houden we nog eventjes geheim! And last but nog least! Organiseren we interactieve activiteit met aansluitend de bekende netwerkborrel om meer uit ons regionale JONG! netwerk te halen. Meld je daarom direct aan!

Programma

 

 

 

 

 

 

 

Vervoer
De heen- en terugreis is voor iedereen geregeld.
De bussen vertrekken om 17:30 uur vanaf de onderstaande locaties, wees op tijd!

 

 

 

 

 

Eigen bijdrage
De kosten voor de leden bedragen € 15, welke op locatie contant betaald dient te worden.
Het vervoer, de hapjes en de drankjes zijn inbegrepen.

Aanmelden!
Deze meeting mag je niet missen! Voor deelname is aanmelding verplicht. Je kunt je aanmelden via de knoppen in de meeting op het JONG! platform, zoals bekend groen voor als je erbij bent en rood voor afmelding. Nog geen lid? Meld je dan aan via de mail of het contactformulier. Alvast bedankt! Lukt het niet? Hier leggen we het uit!

Wil je iemand laten proeven van JONG!? Dan is dit de uitgelezen kans! Mail ons de contactgegevens en wij verzorgen een uitnodiging.

Wij hebben er zin in!
Met borrelende groet,

Namens de besturen van JONG!
Deurne, Nuenen, Valkenswaard, Veldhoven en Weert

maart 10, 2017

JONG! in Expeditie Robinson?

EEN JONG!-LID IN EXPEDITIE ROBINSON? Dat is mogelijk met jouw hulp!
Stem op Luke Roothans door op de link hieronder te klikken, en help deze JONG!er zijn droom waar te maken! Wie weet zien wij hem terug in Expeditie Robinson!

http://www.expeditierobinson.nl/profile/731

 

BELANGRIJK: als je op de link hebt geklikt krijg je eerst een cookie melding. Daarna kan je het filmpje bekijken van Luke om vervolgens onder aan de pagina je stem uit te brengen, dit met elk Facebook account en met elk geldig e-mailadres. Je kunt stemmen tot 20 maart!

februari 11, 2017

JONG! Buitenlandtrip ZEISS 31 augustus t/m 2 september 2017

Wat hebben de camera’s van Oscar-winnende meesterwerken en uw brillenglazen gemeen? ZEISS precisie glazen!
En dít is de reden waarom we ontzettend trots zijn dat we worden ontvangen bij ’s werelds meest toonaangevende bedrijf binnen de brillenglazen, camera- en filmlenzen, verrekijkers en planetaria. Door de verbinding tussen JONG!-lid opticien Kees Beeks en ZEISS hebben we de mogelijkheid om een kijkje in de keuken te nemen van dit fantastische bedrijf.

Na twee zéér succesvolle buitenlandtrips in 2015 en 2016 gaan we er dus ook dit jaar weer tegenaan! Door de recente opstart van Weert, Nuenen en Deurne gaan we met maar liefst vijf verenigingen op reis! De buitenlandtrip 2017 is van 31 augustus t/m 2 september en het programma vind je hieronder. Meld je nu aan via het JONG! platform!

Donderdag 31 augustus
We vertrekken donderdag 31 augustus om 9:00u vanuit Beeks Optiek in Dommelen met gepast vervoer ;P richting Aalen (Duitsland). Na het opfrissen in het hotel gaan we, in het kader van de netwerkactiviteit, ‘s avonds gezamenlijk naar een kookstudio waar we natuurlijk een topavond met elkaar hebben!

Vrijdag 1 september
We beginnen deze schitterende dag met een ontbijt in het hotel waarna we twee bedrijfsbezoeken bij ZEISS organiseren. Afhankelijk van de grootte van de groep kijken we nog hoe we aan deze bezoeken invulling gaan geven. Na een gezamenlijke lunch gebruiken we de middag om te relaxen en ons mentaal voor te bereiden op een onvergetelijke avond in het nachtleven van Aalen.

Zaterdag 2 september
Nadat we onszelf na een gezellig ontbijt bijeengeraapt hebben, gaan we weer richting Nederland. Naar verwachting zijn we rond 17:00 uur terug.

Aanmelden
Het doel van de trip is om geïnspireerd te worden en een groepsgevoel te creëren. Bij de voorgaande trips is dit méér dan gelukt! Natuurlijk ben jij er deze keer ook bij! Meld jezelf uiterlijk 23 april aan (of af) via het JONG! platform!  Na deze aanmelding ontvang je snel een bericht vanuit de organisatie met meer informatie.

 

Wij hebben er zin innnnnnn!!
Met borrelende groet,

 

Het gezamenlijke bestuur van JONG!

januari 4, 2017

Drumroll please!!! en de locatie KICK OFF Valkenswaard is….

Op donderdag 12 januari 2017 organiseren we samen met 9 andere ondernemersverenigingen en de Gemeente Valkenswaard de 4e editie van Kick Off Valkenswaard, dé Nieuwjaarsborrel voor alle ondernemende mensen (en partners) die een binding hebben met Valkenswaard!

Dit jaar is de locatie Tuincentrum Coppelmans aan de Nieuwe Waalreseweg 199 te Valkenswaard! Een geweldige ondernemer en super locatie! 

Tussen 19.00 – 24.00 uur zijn zowel leden als niet-leden van de organiserende verenigingen van harte welkom om gezamenlijk het nieuwe jaar in te luiden onder het genot van een hapje, een drankje, entertainment en veel gezelligheid.

Entree voor JONG!leden (en partners) bedraagt € 15,00 inclusief BTW per persoon. Voor niet-leden (en partners) bedraagt de entree € 30,- inclusief BTW per persoon. De ondernemersverenigingen zorgen voor een welkomstdrankje, heerlijke hapjes en verrassend entertainment. De overige consumpties zijn voor eigen rekening.

Vergeet je niet aan te melden voor Kick Off Valkenswaard 2017 via www.kickoffvalkenswaard.nlDit kan tot 10 januari 2017.

Deelname aan het netwerkdiner in het Kick Off Restaurant voorafgaand aan de Kick Off van 17.00 – 19.00 uur is ook een echte aanrader! De kosten voor het 3-gangen diner bedragen € 24,95 exclusief BTW.

Tot ziens bij de Kick Off 2017!

JONG! Valkenswaard

januari 2, 2017

JONG! Valkenswaard nu op TV!

Wij wensen jullie een gelukkig nieuwjaar! 2017 is nog maar net begonnen! En JONG! Valkenswaard komt al direct op TV. Kijk deze eerste week van het nieuwe jaar naar BAR V op de Lokale omroep Valkenswaard/ De VOS. Mocht je nu niet in de gelegenheid zijn om de uitzendingen op tv te bekijken dan kun je de uitzending ook hier boven via youtube bekijken.

Heb je je al aangemeld voor de Kick Off Valkenswaard op 12 januari 2017? Dé nieuwjaarsborrel voor ondernemend Valkenswaard en tevens de eerste meeting van het jaar voor JONG! Valkenswaard! Vergeet je niet aan te melden via www.kickoffvalkenswaard.nl

december 28, 2016

JONG! Valkenswaard op TV!

2017 gaat bijna van start! En JONG! Valkenswaard komt al direct op TV. Kijk in de eerste week van het nieuwe jaar naar BAR V op de Lokale omroep Valkenswaard/ De VOS. Hierin zie je een interview over JONG! Valkenswaard en de Kick Off Valkenswaard!  

Hieronder zie je de promo van het interview!

Heb je je al aangemeld voor de Kick Off Valkenswaard op 12 januari 2017? Dé nieuwjaarsborrel voor ondernemend Valkenswaard en tevens de eerste meeting van het jaar voor JONG! Valkenswaard!

Vergeet je niet aan te melden via www.kickoffvalkenswaard.nl

Fijne jaarwisseling!

december 18, 2016

Welkom nieuwe leden 2016!

Het jaar loopt op zijn einde: tijd om terug te kijken. JONG! Valkenswaard is ook dit jaar weer hard gegroeid en daar zijn we dankbaar voor. Dit zijn onze nieuwe leden tot afgelopen vrijdag. Tot afgelopen vrijdag? Ja want ook tijdens de geweldige laatste meeting van het jaar hebben we weer een aantal nieuwe leden mogen begroeten! Hierover later meer! LEUK DAT JULLIE ERBIJ ZIJN!

november 19, 2016

Foto’s GoodHabitz online!!!

895a7045
De meeting vrijdag 4 november bij GoodHabitz was er één voor in de boeken!
Een warm welkom in het geweldige pand aan de Willemstraat 1 voor onze leden, met een ontzettend hoge opkomst. Mike Van Tilburg vertelde zijn enthousiaste, motiverende en vooral inspirerende verhaal over zijn ondernemerschap en de weg naar zijn succes. De foto’s staan nu online!

oktober 30, 2016

Op zoek naar een locatie voor Kick Off Valkenswaard 2017!!!

kickoff-banner

De zoektocht naar een geschikte, inspirerende, geheime locatie voor Kick Off Valkenswaard 2017 is gestart!!!
Donderdag 12 januari 2017 organiseren de Valkenswaardse ondernemersverenigingen en de Gemeente Valkenswaard voor de 4e keer Kick Off Valkenswaard.

De organisatie is op zoek naar een geschikte locatie in Valkenswaard voor het houden van deze grootse nieuwjaarsborrel. Er zijn twee voorwaarden: er moet capaciteit zijn voor ongeveer vierhonderd personen en er dient voldoende parkeergelegenheid te zijn in de nabije omgeving.

Zoals jullie inmiddels gewend zijn zoeken we een inspirerende locatie waaraan je misschien niet direct denkt bij een groots evenement. De locatie kan bijzonder zijn door de ligging, het verschil in het normale gebruik ten opzichte van deze avond of een creatieve verrassende aankleding.

Het kan gaan om een horecagelegenheid, showroom, fabriekshal, winkelpand of magazijn. Geen enkele bestemming wordt per definitie uitgesloten. De vorige edities werden georganiseerd in de showroom van NieuwAtlantis, de bedrijfshal van Soors Muziek en de showroom van de Driessen Autogroep.

Als grootste vereniging zouden wij het mooi vinden als het georganiseerd wordt bij een JONG!-lid! Heb jij ruimte voor een borrel van 400 ondernemers en een pop-up restaurant voor 150 personen? Neem dan gauw contact met ons op! Misschien kunnen we samen bedenken hoe we het kunnen organiseren!

Locaties kunnen zich tot uiterlijk 25 november 2016 aanmelden bij Leeuwendael Evenementen

Meer informatie over het event volgt snel!

augustus 9, 2016

Valkenswaard verzelfstandigt citymarketing

Basis CMYK

Valkenswaard verzelfstandigt citymarketing

Valkenswaard krijgt een eigen citymarketingorganisatie. Deze zal Valkenswaard profileren in en buiten de regio, onder andere met marketing en evenementen. Het college van Burgemeester en Wethouders heeft afgelopen dinsdag hiermee ingestemd. De nieuwe organisatie wordt opgericht door mensen uit de Valkenswaardse samenleving die het afgelopen jaar al betrokken zijn geweest als lid van de stuurgroep citymarketing. De ontwikkeling komt voort uit de Toekomstvisie Valkenswaard 2030 en geeft de huidige VVV, het centrummanagement én de ondernemers van Valkenswaard meer mogelijkheden om nauwer samenwerken aan de positionering.

Het college van Burgemeester en Wethouders gaat vanwege de nieuwe citymarketingorganisatie de gemeentelijke taak – de coördinatie van de evenementen – onderbrengen in de nieuwe externe organisatie. De initiatiefnemers en B&W verwachten dat evenementen op deze wijze kunnen rekenen op een nog bredere steun vanuit de samenleving. De subsidieverstrekking aan verenigingen blijft ongewijzigd, en daarmee dus een gemeentelijke taak. Wel wordt de nieuwe organisatie, met als rechtsvorm een stichting, betrokken bij individuele aanvragen.

Financiering
Om de organisatie te kunnen bekostigen is in 2016 incidenteel financiering beschikbaar. Voor de jaren daarna is het college voornemens om de raad voor te stellen om in de begroting van 2017 de toeristenbelasting te handhaven en deze als structurele financiering toe te wijzen aan de citymarketingorganisatie.

De stuurgroep citymarketing heeft afgelopen voorjaar de Valkenswaardse gemeenteraad al geïnformeerd over de voortgang. Op 8 september 2016 zullen de verder uitgewerkte plannen worden gepresenteerd aan de raadsleden. Bij de behandeling van de begroting voor 2017 zal de gemeenteraad dan een nader besluit nemen over de toekomstige financiële steun vanuit de gemeente.

Vitale economie
Burgemeester Ederveen: “Het is fantastisch dat de Valkenswaardse inwoners, verenigingen en ondernemers zo samen hebben aangegeven de citymarketing voor hun rekening te willen nemen. Wie beter dan zijzelf kunnen zo Valkenswaard nog beter als recreatiegemeente neerzetten én als een geweldige gemeenschap in de Brainportregio om te wonen en/of te ondernemen. Het is best uniek voor een middelgrote gemeente om een citymarketingorganisatie op te tuigen en het is uniek in Valkenswaard dat de samenleving dat op zo’n schaal en wijze oppakt.

Het is van wezenlijk belang ook voor onze lokale economie. En natuurlijk trekken we als gemeente onze handen er niet vanaf maar blijven graag desgevraagd ondersteunen. Als gemeente participeren in initiatieven van de mensen zelf past perfect bij onze Toekomstvisie 2030 waarin overheidsparticipatie dé rode draad is in ons handelen als gemeente.”

Grote winst
De afgelopen maanden is met een brede vertegenwoordiging van de samenleving gesproken over de positionering van Valkenswaard. Inwoners, verenigingen en ondernemers hebben in diverse projectteams de eerste uitwerkingen hiervan gemaakt.

Stuurgroepleden Peter Moezelaar (VVV) en Ger Swinkels (coöperatie Boven Dommel): “We merken een groot enthousiasme om deze brede betrokkenheid bij citymarketing voort te zetten en om nu ook echt door te pakken. De nieuwe organisatie biedt de mogelijkheid om de marketing van Valkenswaard samenhangend op te pakken en te professionaliseren.

Ook zullen evenementen en andere initiatieven die binnen Valkenswaard worden ontplooid, gecoördineerd worden opgepakt. Dit is grote winst. We hebben de afgelopen maanden met veel mensen kunnen kijken naar het verhaal van Valkenswaard. Onze gemeente heeft echt meerwaarde vanwege haar ligging in een fantastisch natuurrijk gebied. Tel daarbij op dat we een levendig centrum hebben en dat ken je onze handelsmerken.

Het Eindhovense bureau Eindhoven365 heeft de projectteams de afgelopen maanden bijgestaan in het proces om tot een eensluidende aanpak en ideeën te komen. Na de zomervakantie zullen we het nieuwe verhaal, de nieuwe organisatiestructuur en het nieuwe beeldmerk naar de gemeenteraad en naar buiten toe presenteren.”

juli 19, 2016

Help BreSaa aan de 1e plaats in de Beautysalon Top 100!

Hoi JONG!ers,

Afgelopen jaar zijn wij 2de geworden van Nederland in de categorie met personeel en gaan dit jaar strijden voor de 1ste plaats!

Stemmers maken kans vanuit de organisatie van beautysalon op fashion cheque’s van €100,-

Stemmen kan via http://www.beautysalontop100.nl/vote/1181

Bedankt!

Bregje en Saartje

FullSizeRender

juli 6, 2016

Seminar Lol In Ondernemerschap – Donderdag 29-09-2016 | 13.00 Uur

bodel

DE HOFNAR I.S.M. BODEL

Een middag vol inspirerende elementen voor nieuwsgierige ondernemers: lol, betere resultaten én een goed doel sponsoren!

We starten lachend met een introductie door de succesvolle cabaretier Leon van der Zanden. Daarna kun je je inschrijven voor verschillende sessies bij bekende ondernemers uit de regio, die allemaal vanuit hun ervaring vernieuwende inzichten brengen. Een unieke kijk op marketing, managementgames, leiderschap, resultaatverbetering, start-ups… die in de praktijk hun waarde hebben bewezen!

Door deelname steun je ook een goed doel: een leuk uitje voor jeugdige mantelzorgers uit onze regio. Zij doen veel onzichtbaar werk en daar gaan we ze voor belonen.
Dus kom genieten, zodat zij ook kunnen genieten. En vraag natuurlijk je collega-ondernemer mee!

Voor de video en meer informatie, kijk op www.hofnar.nl

juni 2, 2016

Sprechen Sie Deutsch? Goodhabitz wel!

Goodhabitz is toe aan de volgende stap. Na de verhuizing naar een nieuw pand is Goodhabitz klaar om aan de volgende klus te beginnen. En dat is niet de minste klus. Mike van Tilburg gaat samen met zijn team onze oosterburen aan het online leren helpen.

Lees meer over deze geweldige stap op ED.nl

juni 2, 2016

Een snellere website? Bas legt je uit hoe?

Wat is website caching?

Website caching is in feite: zorgen dat je website sneller kan worden geladen. Dat doe je door te voorkomen dat de webserver telkens weer hetzelfde moet doen.

Ok, nerd-taal daargelaten: wat is nou het merkbare verschil? Standaard zal een site mogelijk in 2 seconden geladen worden. Met caching is dan snel 2x zo snel. Dus 1 seconde of minder.

Dat lijkt weinig maar het is heel prettig voor de bezoeker. Een blije bezoeker blijft langer en komt vaker terug.

Meer weten? Lees het hele artikel van Bas op de website van 3Pix of bekijk de video hieronder.

mei 21, 2016

Netwerken moeilijk? Niet met deze tips!

  • Netwerken moeilijk? Niet met deze tips!

Netwerken: je weet dat je er als ondernemer aan moet geloven, maar niet iedereen is een natuurtalent. Dagvoorzitter en spreker Rens de Jong deelt zijn 8 beste netwerktips.

mei 13, 2016

Op zoek naar personeel?

Op zoek naar personeel?

 

www.arbeidsmarktdashboard.nl

Hebben jullie al eens gehoord van het arbeidsmarktdashboard?

Dat is een nieuwe innovatieve portal van Brainport (en Keyport 2020) waar gemeentes in participeren.

Hier worden vacatures en werkzoekende aan elkaar gelinkt. Dus gewoon zoals een willekeurige vacaturesite.

Echter dit dashboard geeft werkzoekende ook andere inzichten zoals:

Op welke baan of in welke branche heb je het minste kans hebt op een baan, dus veel werkzoekende maar weinig vacatures. En waar is veel vraag naar, maar geen aanbod? Zodat men geïnformeerd een keuze kan maken om misschien iets anders te gaan doen of hier een studie voor te starten. Werkgevers kunnen deze informatie ook gebruiken om nieuw personeel te zoeken of hun vacature interessanter te maken.

Een uitgebreider stukje over de introductie van het dashboard is hier te vinden

 

 

mei 13, 2016

Nieuwe website Marks Wachters notarissen online!

WIJ HEBBEN EEN NIEUWE WEBSITE!

en daar zijn wij trots op!
Bij Marks Wachters notarissen hebben wij onze dienstverlening hoog in het vaandel staan en vinden wij het belangrijk dat wij onze cliënten zo goed mogelijk van dienst zijn.

Door rekening te houden met de wensen van onze cliënten hebben wij een mooie, nieuwe overzichtelijke en functionele website gemaakt waarin u direct en snel toegang hebt tot de informatie waarnaar u op zoek bent.

 

Bekijk de nieuwe site hier

maart 25, 2016

Marc Morelli | Magic Entertainment

Bekijk in 2 minuten waarom u kiest voor Marc Morelli magic entertainment

Goochelaar Marc Morelli; humor en een toverdosis magie. Verrast met zijn persoonlijkheid en verwondert met zijn trucs. Magisch entertainment met een goochelaar die u niet alleen laat twijfelen aan wat u ziet, maar ook weet hij wat u denkt. Heeft u twee minuten de tijd? Bekijk de promo op:

http://marcmorelli.com/promo-2016/

Voor meer video’s (ook voor vlogs) ga je naar
Mijn youtube kanaal

Facebook
Regelmatig updates? Like mijn Facebook pagina
facebook.com/morellimagic
Met magische groet,
Marc Morelli

februari 24, 2016

Excellent beurs en laatste mini huiskamerconcert

v8wdYvcdXi_600

Op maandag 29 februari houden wij de laatste van 3 mini huiskamerconcerten in samenwerking met Yes Jazz. Wilt u het laatste huiskamerconcert bijwonen meld u dan aan via de mail op info@dekunstkeuken.com of bel naar 040 2016814.

Van 3 tot en met 6 maart start de Excellent Wonen & Leven beurs weer. De beurs is voor het eerst verplaatst naar het voorjaar. Heeft u zin in een fris voorjaarsevenement bezoek ons dan op 1 van onze 2 stands op de 2e etage van het beursgebouw.

Afgelopen maand is onze vernieuwde website online gegaan, we hebben maanden gewerkt aan onze vernieuwde website om onze bezoekers nog beter van dienst te kunnen zijn. We zijn dan ook erg trots op het resultaat! De collectie pagina wordt nog wekelijks aangevuld met nieuwe kunstwerken en kunstenaars. Neem gerust een kijkje en veel surf plezier op onze nieuwe website http://www.dekunstkeuken.com

Excellent beurs 3 t/m 6 maart

SZV2EnlcAd_excellentbeurslevenenwonenjpg

 

 

 

 

De Kunstkeuken is deze editie van de Excellent beurs aanwezig met 2 stands op de 2e etage van het beursgebouw. Tijdens de beurs zullen we kunstwerken tonen van onze nieuwste kunstenaars en uiteraard de nieuwste kunstwerken een aantal van onze vaste kunstenaars zoals Lincy Bakker, Ronald Chapeau, Kantcho Kanev, Selwyn Senatori e.a. Wij zouden het erg leuk vinden om jullie te mogen begroeten op onze stands tijdens de beurs onder het genot van een kopje koffie of heerlijk glas wijn. Heeft u interesse om te komen mail dan naar info@dekunstkeuken voor gratis entree kaarten.

Huiskamerconcert 29 februari

vhi5I3llKu_swingindekunstkeuken2016jpgOp 29 februari is onze laatste van 3 mini huiskamerconcerten in de galerie. Tijdens de laatste editie zullen de Vier Troeven met hun Nederlandse kleinkunst repertoire van de bovenste plank in combinatie met cabaret u een onvergetelijke avond bezorgen. U wordt ontvangen met een heerlijk glas pro secco en tijdens de avond zullen we rondgaan met kleine fingerfood hapjes. De avond zal verder opgeluisterd worden met kunst en poezie. Voor kaarten a €27,50 p.p. kunt u een mail sturen naar info@dekunstkeuken.com

januari 26, 2016

De Kickoff Valkenswaard 2016 was weer een groot succes!

Op donderdag 14 januari 2016 vond de derde Kickoff Valkenswaard plaats. Autobedrijf Driessen was dit jaar de gastheer voor het evenement.

januari 12, 2016

De cabaretvoorstelling Je Maintiendrai van Samba Schutte met speciale JONG!-ledenkorting

  • De cabaretvoorstelling Je Maintiendrai van Samba Schutte met speciale JONG!-ledenkorting

Beste ondernemers,

A.s. zaterdag staat de cabaretvoorstelling Je Maintiendrai van Samba Schutte in ons theater.
Graag bieden wij JONG leden de exclusieve mogelijkheid om deze voorstelling te bezoeken voor een speciale entreeprijs.

november 27, 2015

Presenteer je onderneming op Ladies Night bij De Hofnar

Ben of ken je een ondernemer in de regio Valkenswaard die zichzelf graag wil promoten op één van onze gezellige Ladies Nights?
Hou je niet in, maar meld je aan via robbert@hofnar.nl

11954606_10153149839196759_8479869696124400802_n

oktober 28, 2015

Een 2 tal trainingen door Robin Schattefor

Na een erg inspirerende netwerkclinic op vrijdag 23 oktober heeft Robin Schattefor twee mooie aanbiedingen voor leden van JONG!.

EFFECTIEVER PRESENTEREN EN COMMUNICEREN

Niet alleen mensen die weinig gepresenteerd hebben, maar ook de meer ervaren sprekers, zitten vaak met hun handen in het haar als ze weten dat ze binnen afzienbare tijd voor een zaal met mensen zullen staan.

Het houden van een duidelijke, overtuigende en boeiende presentatie is geen gemakkelijke zaak. Daarnaast moet je ook nog leren met een groot publiek om te gaan. Wat ga ik vertellen? Hoe vertel ik het? Welke reacties krijg ik uit het publiek en hoe ga ik daarmee om? Dat zijn vragen die menigeen slapeloze nachten bezorgen. Dat is niet nodig.

In de tweedaagse workshop ( 2 x 3 uur) ‘Effectiever Presenteren en Communiceren’ krijg je een antwoord op bovenstaande vragen.
Ook krijg je uitgebreid de gelegenheid voor een groep te oefenen.

Belangrijke trainingsonderwerpen:

  • De structuur van de presentatie.
  • De boodschap.
  • Stem je presentatie af op je publiek.
  • Visuele hulpmiddelen.
  • Hoe ga je om met vragen uit het publiek.
  • Spreekangst de baas worden.
  • Hoe gedraag je je voor een groep.
  • Zes soorten presentaties.
  • Het stappenplan.
  • Drie ingrediënten voor een succesvolle presentatie.
  • Tien gouden regels voor het effectief omgaan met vragen.
  • De drie krachtigste presentatiemiddelen

Kortom een compacte en complete training waarin je meer zelfvertrouwen krijgt én leert beter te communiceren en effectiever te presenteren zonder (faal)angst.

Alle cursisten groeien in hun “performance”, zijn minder zenuwachtig en leren interactief met hun publiek om te gaan. Door middel van deze training zullen jouw presentatie- en communicatietechnieken aanzienlijk verbeteren. Je wordt jouw spreekangst de baas en presenteren wordt leuk.

De trainer:
De training wordt verzorgd door Robin Schattefor. Robin heeft in ruim 25 jaar zijn sporen als trainer/coach verdiend. Met een tomeloze inzet gaan we aan de slag om jouw kwaliteiten blijvend en significant te verbeteren. Dat doe ik prikkelend, delend, gidsend, ́down to earth ́, humorvol en púúr.

De locatie:
De workshops vinden in overleg plaats in de Kunstkeuken, tijd in overleg.

Jouw investering:
€ 125 pp bij 6 deelnemers, € 75 bij 10 deelnemers minimaal

Dit is een speciaal tarief voor leden van JONG.

Verkopen vanuit je Hart: Hoe verkoop je jezelf en jouw bedrijf beter.

Verkopen is een vak. Je moet er enige aanleg voor hebben, goed met mensen om kunnen gaan en hart hebben voor de producten of diensten die je aanbiedt.
Over welke vaardigheden moet je beschikken? Welke productkennis heb je nodig? Welke mensenkennis? Waar moet je op letten? Hoe loopt je gesprek?

Een klant let op je signalen, je aanpak, je uiterlijk, je spreekvaardigheid, je vakkennis, je klantgerichtheid, je passie, je probleemaanpak, je creativiteit.

Voor wie
Deze verkooptraining is speciaal bedoeld zelfstandig ondernemers, zzp’ers, kleine zelfstandigen maar ook voor jonge high potentials in het bedrijfsleven.

Doel
Beter leren verkopen door goed inzicht te krijgen in het commerciële proces en vaardigheden die daarbij komen kijken. Meer klanten, meer omzet, meer plezier.

In deze verkooptraining leert je:

  • Hoe je meer relaties kunt vinden
  • Voorbereiding op je verkoopgesprek
  • Klantentypes en hoe je daarmee omgaat
  • De beginselen van consultative selling
  • Behoeften bepalen van je klant
  • Vertrouwen winnen (gunfactor)
  • Structuur van je verkoopgesprek
  • Storytelling in je pitch
  • Verkopen vanuit je hart
  • Omgaan met bezwaren
  • Afsluittechnieken
  • Onderhandelingstechnieken
  • Follow up
  • Klanten behouden

Aanpak
Jouw eigen leerpunten staan centraal. We bespreken vooraf jouw leerdoelen. Je verbetert je vaardigheden door veel te oefenen met situaties uit je eigen praktijk. Je leert ook jezelf beter kennen en hoe jij reageert, denkt en handelt.

Trainingsduur
1 dag van 9.00 uur tot 17.00 uur Datum op afspraak.

Investering
Als lid van Jong kun je deelnemen aan deze dag voor slechts € 95 pp, bij een minimale deelname van 8 deelnemers.

oktober 27, 2015

Bouwkavels Cranendonck

Bedrijfsmatig uit je jasje gegroeid? Op zoek naar een nieuwe locatie? Ondernemen in Cranendonck?

Een van onze vijf bedrijventerreinen heeft unieke bouwkavels beschikbaar: Airpark.

Bekijk de folder: http://bit.ly/1WdIdFg

 

Interesse? Neem contact op met mijn collega Monique.

 

Monique Janssen

Tel: 14 0495 (vanuit het buitenland: 0031 495 431222)

Mob: 06 228 207 99

e-mail: m.janssen@cranendonck.nl

Bouwkavels Cranendonck

oktober 21, 2015

Bijbuurtuurke – Knegtmans Advocaten & Mediators

Vrijdag 23 oktober a.s. om 15.30 uur

Thema: overeenkomsten en algemene voorwaarden

De volgende onderwerpen zullen ter sprake komen:
– contractenrecht algemeen
– algemene voorwaarden
– incassoprocedures

Door: Ben Bloemendal en Irma van den Heuvel.

Locatie: in ons kantoor aan het Eijkereind 75 te Bergeijk.

Aanmelden:
U kunt zich aanmelden voor het bijbuurtuurke door een berichtje te sturen naar info@knegtmansadvocaten.nl.

oktober 12, 2015

JONG! On Tour – By Jorn Schaffer

The Kiwa Experience:

BAM! Vet! Super gaaf! Onvergetelijk! Legendarisch! Allemaal uitdrukkingen die het net niet halen bij het woord van deze trip: Doppio! Dit betekent namelijk twee. En twee is multi-interpretabel in dit geval:

  • Doppio keer zo goed gegeten als in Nederland
  • Met Doppioën op een hotelkamer, das pas echt netwerken!
  • Doppio maal zoveel tijd om intensief te netwerken met andere ondernemende mensen
  • Doppio dagen onvergetelijk veel plezier maken met elkaar!
  • Voor sommige ook doppio porties Limoncello.

Al met al hebben we bij de trip veel interessante onderwerpen met elkaar en met het bezochte bedrijf kunnen bespreken. Daarnaast was er de nodige ruimte om onder het genot van een drankje te netwerken en natuurlijk op zijn ‘JONG!’s’ een groot feest te bouwen. Wij als bestuur hebben de eerste trip naar het buitenland als super ervaren en wij hopen dat jullie dit ook hebben.

En voor degene die het gemist hebben, we gaan proberen het volgend jaar eens dunnetjes over te doen!

oktober 7, 2015

Mooi artikel over JONG! in de Rondom

In september 2015 is een bijzondere editie van de Rondom Valkenswaard verschenen. Waarom zo bijzonder? Omdat JONG! erin staat!
In het artikel over JONG! kun je lezen hoe JONG! is ontstaan, wat we doen en welke plannen we hebben.

De Rondom is een huis-aan-huismagazine dat in een oplage van 15.000 stuks verschijnt in de gemeente Valkenswaard.

Lees hier verder

juni 24, 2015

JONG! Valkenswaard te horen bij BNR Nieuwsradio

bnr_jongDeze avond waren Sake Kingma en Daan Terhaag te horen bij BNR Nieuwsradio in het programma Gangmakers. In dit half uur durende programma gingen ze uitgebreid in discussie met Michel Schaeffer van Bol.com, Erik Janssen (Lamp en Licht) en Serge Timmermans (MCB).

De uitzending, gepresenteerd door Maarten Bouwhuis, ging over de noodzaak van het aanbieden van same-day-delivery, een dienst waar Bol.com net mee is begonnen, in navolging van Coolblue.

Er werd onder andere de vraag gesteld in hoeverre je als ondernemer mee moet gaan in het steeds groeiende ongeduld van de hedendaagse klant.

Heb je deze uitzending gemist?

Geen probleem, terugluisteren kan hier!

mei 20, 2015

10 redenen om aan klanttevredenheid te werken

Naast het binnenhalen van nieuwe klanten, loont het juist nu om extra aandacht te geven aan uw bestaande klanten. U wilt – in turbulente tijden meer dan ooit – een goed contact onderhouden met uw klanten en feedback van ze krijgen. Tien redenen waarom het verhogen van de klanttevredenheid juist nu van groot belang is: 

  1. U laat zien dat het ‘business as usual’ is

Door het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek laat u aan uw klanten zien dat het ‘business as usual’ is. U bent nog altijd geïnteresseerd in hoe klanten uw producten en/of dienstverlening ervaren. U laat zien dat uw klant centraal staat.

 

  1. U stimuleert klantgericht denken in uw organisatie

Met het klanttevredenheidsonderzoek zorgt u ervoor dat klantgerichtheid echt gaat leven binnen uw organisatie. Bij het management, maar vooral ook bij de commerciële medewerkers. Uw klanten geven rechtstreekse feedback en dat komt echt ‘binnen’. Dit helpt uw organisatie om doeltreffend te handelen, juist in turbulente tijden.

 

  1. U verstevigt de persoonlijke band met uw klanten

Naast mogelijke verbeterinformatie voor uw organisatie, verstevigt u de band met uw klanten. Het doen van een professioneel onderzoek is al voldoende om de loyaliteit van uw klanten te stimuleren. Uw klanten krijgen aandacht en voelen zich alleen daardoor al gewaardeerd. De professionele en persoonlijke aandacht voor uw klant heeft direct een positief effect op tevredenheid en loyaliteit.

 

  1. U neemt ontevredenheid bij uw klanten direct weg

Met een klanttevredenheidsonderzoek krijgt u direct bericht als een klant laat weten dat hij ontevreden is. U of uw accountmanagers kunnen meteen actie ondernemen om de ontevredenheid weg te nemen. Zo voorkomt u dat negatieve ervaringen bij klanten een ‘eigen leven’ gaan leiden en dat het uw organisatie schaadt. Uw klant ervaart dat u feedback serieus neemt en werkelijk iets met de informatie doet.

 

  1. U behoudt klanten

U kunt natuurlijk al uw energie steken in het binnenhalen van nieuwe klanten, maar als ze via de achterdeur net zo hard weer verdwijnen is het verspilde moeite. Met een goed klanttevredenheidsonderzoek weet u precies wat uw klanten willen, zodat u ze eenvoudiger dan ooit kunt behouden.

 

  1. U krijgt gerichte actiepunten voor de korte en langere termijn

De feedback die u krijgt van uw klanten kunt u direct omzetten in gerichte actiepunten. Op korte termijn besteedt u aandacht aan uw klachtenmanagement en benut u verkoopkansen. Op lange termijn kunt u de klantinput gebruiken als bron van verbetering voor uw organisatie. U kunt met de juiste informatie en kleine investeringen uw prestaties verbeteren, de band met uw klanten intensiveren én de kwaliteit van uw organisatie naar een hoger niveau tillen.

 

  1. U krijgt inzicht in de prestaties van uw accountmanagers

Met een klanttevredenheidsonderzoek ziet u precies waar het in uw organisatie goed gaat en waar het minder goed gaat. Per accountmanager krijgt u inzicht in de tevredenheid van zijn/ haar klantenportefeuille. Maar dat is niet het enige; u krijgt naast inzicht in de tevredenheid, de klachten en de verkoopkansen ook scherp inzicht in de loyaliteit van klanten, het imago van uw organisatie en uw concurrentiepositie.

 

  1. U speelt direct in op verkoopkansen

Tijdens het klanttevredenheidsonderzoek krijgt u direct bericht als klanten interesse hebben in aanvullende producten of diensten. Dit kan per e-mail of sms. Zo speelt u direct in op verkoopkansen, kunt u de klant nog beter van dienst zijn en verhoogt u uw omzet.

 

  1. U krijgt ook input voor niet-klantteams

Het klanttevredenheidsonderzoek is niet alleen waardevol voor uw verkooporganisatie en accountmanagement. U ontvangt ook inzichten voor marketing en productontwikkeling. En natuurlijk een compleet inzicht voor het management. Uw gehele organisatie kan direct met de resultaten aan de slag.

 

  1. U volgt ondernomen acties op ontevredenheid en verkoopkansen

Het onderzoek stelt u in staat om uw accountmanagers te monitoren. U heeft inzicht in de acties die uw medewerkers hebben ondernomen op ontevredenheid of verkoopkansen.

Succesvolle organisaties vragen klanten om feedback én ondernemen actie!

Bron: www.marketinggids.com